τα αυτονόητα

Posted: 27 Ιανουαρίου 2011 by admin in Παπανδρέου, Πασοκ, Πολιτική, κυβέρνηση, κοινωνία

Από την χθεσινή ομιλία του Γιώργου Α. Παπανδρέου στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.

Για τα αυτονόητα, μου έγραψε στο Facebook μια 18χρονη και θέλω να σας τα διαβάσω. Γράφει το εξής: «Είμαι 18 χρονών και, θεωρητικά, μου ανήκει το μέλλον. Μα ποιο μέλλον; Αυτό που μου κλέβουν καθημερινά; Θέλω να πάω στο Πανεπιστήμιο και να ξέρω πως όλοι οι Καθηγητές μου θα με αντιμετωπίσουν με θέρμη, ενδιαφέρον, ισότητα και αξιοκρατία. Πως θα με μαθαίνουν πράγματα και δεν θα με αγνοούν, επειδή δεν ανήκω σε κάποια παράταξη.

Θέλω να μπορώ να βρω δουλειά. Δεν θέλω εκατομμύρια, μια δουλειά που θα με θρέφει και θα με κάνει παράλληλα να νιώθω δημιουργική.

Θέλω να μπορώ να γεννήσω, να κάνω οικογένεια, να μη φοβάμαι αν θα τα βγάζω πέρα.

Θέλω να μπορώ να φροντίζω τους γονείς μου όταν μεγαλώσουν, να ξέρω πως οι γιατροί στα Νοσοκομεία μας, θα τους περιποιηθούν, και δεν θα τους περιφρονήσουν, επειδή δεν έχουμε μέσο ή χρήματα.

Θέλω να ξέρω ότι, όταν θα πάω σε μια Υπηρεσία του κράτους, θα μου φερθούν ανθρώπινα και με σεβασμό, όχι απαξιωτικά. Ο συμπολίτης μου, δημόσιος υπάλληλος, θα μου φερθεί με αξιοπρέπεια και δεν θα με ταλαιπωρήσει.

Θέλω, όταν δω κάτι που δεν λειτουργεί, να μπορώ να το καταγγείλω και να ξέρω ότι δεν θα πάει στα σκουπίδια.

Θέλω να βλέπω τον βουλευτή μας στην πλατεία της πόλης μου και να τον σέβομαι, όχι να θέλω να του μιλήσω άσχημα για καθετί που είπε και είναι σωστό, αλλά κάνει ακριβώς το αντίθετο.

Θέλω να ξέρω πως έχω μέλλον.

Και από εσάς, δεν ζητώ χάρες, ούτε βοήθεια, δεν ζητώ ρουσφέτι, ούτε δουλειά, ζητώ κανόνες, τους ίδιους για όλους. Αυτό είναι δική σας δουλειά κ. Παπανδρέου, της κυβέρνησής σας, των τριακοσίων μέσα στη Βουλή, όχι δική μου. Η δική μου, είναι να σέβομαι τους κανόνες. Και θα το κάνω. Η δική μου, είναι να ξέρω τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματά μου, ως πολίτης. Και θα το κάνω. Να σέβομαι τον νόμο, να πληρώνω φόρο. Και θα το κάνω. Μπορώ να περιμένω, ακόμα λίγο, αλλά περιμένω αυτό τον κόσμο. Θα περιμένω και θα βοηθώ, όπως μπορώ. Σας ευχαριστώ».


Σχολιάστε

