Τι το ήθελες Κώστα μου;

Posted: 20 Οκτωβρίου 2009 by admin in ΝΔ, Πολιτική

από το blog  τoυ Βασίλη Ραούλη

Συγκινήθηκε χθες ο Κώστας Καραμανλής, μιλώντας για τελευταία φορά στην Κ.Ο. της ΝΔ.

Τι να πει και τι να ομολογήσει ο άνθρωπος;

Ποιον να πείσει που δεν μπορεί ούτε τον ίδιο του τον εαυτό!

Πως το είπε: «Για εμένα ήταν ακόμα πιο οδυνηρό ότι δεν μπόρεσα να πείσω ούτε έναν σημαντικό αριθμό από εκείνους που σταθερά ανήκουν στη Νέα Δημοκρατία»!

Και πάνω που με έπιασε το ανθρώπινο και το συγκινησιακό μου, πάνω που αρχίζω να τον συμπονώ, πάνω που είμαι έτοιμος να του τα συγχωρήσω όλα, πάνω που…

Ρίχνει τη χαριστική βολή: «Είμαι περήφανος για τα στελέχη της ΝΔ…!»

Αμάν Παναγιά μου!

Για όλα Κώστα μου;

Για πότε πέρασαν όλα τα πρωτοπαλίκαρα από μπροστά μου! Για πότε τους ξαναθυμήθηκα όλους! Τι Βουλγαράκης, τι Ρουσόπουλος, τι Παυλίδης, τι  ο ένας ,τι ο άλλος!

Τι το ήθελες Κώστα μου αυτό;

Γιατί εσύ μπορεί στ’ αλήθεια να συγκινήθηκες , οι άλλοι όμως; Αυτοί που μάδησαν το ελληνικό δημόσιο; Που γέμισαν τις τσέπες τους λεφτά αδειάζοντας τα ταμεία του κράτους; Αυτοί που ανέχτηκες;

Δεν θυμάσαι Κώστα μου;

Τ. Αράπογλου 607.000 ευρώ ετησίως!

Δ. Παλαιολόγος 300.000 το χρόνο

Ι. Κωστόπουλος 270.000 το χρόνο

Χ. Χατζηεμμανουήλ 500.000 το χρόνο

Π. Βουρλούμης              580.000 το χρόνο

Ι. Αιβαζής                 380.000 το χρόνο

Παναγόπουλος         347.000

Και πόσοι ακόμα Κώστα μου! Λήστεψαν το δημόσιο. Λήστεψαν εμάς!

Και τώρα χαμογελούν και σε σένα και σε μας και μας σηκώνουν και το μεσαίο δάκτυλο του δεξιού τους χεριού!

Έτσι Κώστα μου! Να τους χαίρεσαι!

Σχόλια
  1. Αυτά είναι ποσά όχι το δικό μας το 1500άρι (που ίσως είναι κι 700άρι)

Σχολιάστε

