Online ανοικτή υποβολή αιτήσεων για πλήρωση θέσεων γραμματέων σε υπουργεία & περιφέρειες

Posted: 8 Οκτωβρίου 2009 by admin in e-gov, Παπανδρέου, Πασοκ, Πολιτική, κυβέρνηση

ΑΝΟΙΧΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Πρόσκληση για την πλήρωση των θέσεων των Γενικών και Ειδικών Γραμματέων της Κυβέρνησης και των Γενικών Γραμματέων Περιφερειών.

O Πρωθυπουργός της χώρας κ. Γιώργος Παπανδρέου έχει δεσμευτεί για την πλήρη αλλαγή του τρόπου λειτουργίας του κράτους έτσι ώστε να γίνει πραγματικά αρωγός του πολίτη και υπηρέτης των συμφερόντων του, για τη ριζική καταπολέμηση της αδιαφάνειας, της σπατάλης, της αναξιοκρατίας και του κομματισμού. Η δέσμευση αυτή υλοποιείται ήδη από σήμερα.

Για όσους ενδιαφέρονται οι αιτήσεις εδώ

Σχόλια
  1. Ο/Η Στέλιος λέει:

    Ισως θα έπρεπε (έστω σε 2η φάση, αφού οργανωθούν όλα) η επιλογή των αιτήσεων που θα υποβάλλονται να γίνεται από το ΑΣΕΠ. Επίσης, τί γνώμη έχεις για το επιχείρημα ορισμένων ότι οι θέσεις αυτές είναι πολιτικές, άρα πώς θα κληθεί ένας επιλεγείς ΓΓ, που θα είναι νεοδημοκράτης, να εφαρμόσει το πρόγραμμα του Πασόκ?

  2. Ο/Η Stefanos N. Papanotas λέει:

    Η θέση Περιφερειάρχη είναι πολιτική άλλωστε και γιαυτό θα είναι αιρετός μετά την αλλαγή που θα προτείνει το ΠΑΣΟΚ. Για το ενδιάμεσο διάστημα δεν αλλάζει κάτι σε αυτό, άρα θα πρέπει να υπάρχουν και πολιτικά κριτήρια επιλογής. Όσο για τους ΓΓ είναι περισσότερο διαχειριστικός ο ρόλος τους πιστεύω παρά πολιτικός.

  3. Ο/Η dimitris λέει:

    η υπόθεση με την προκηρυξη θέσεων γενικών γραμμματειών μέσω internet ήταν ένα ακόμα πυροτέχνημα.
    η ελληνική κουτοπονηριά λειτούργησε και πάλι.
    για όλη την προηγούμενη εβδομάδα το site δεν άνοιγε και όταν άνοιξε είχε προθεσμία … μία μέρα για να συγκεντρωθούν ένα σωρό δικαιολογητικά.
    αθάνατη ελληνική αξιοκρατία!

  4. Ο/Η Stefanos N. Papanotas λέει:

    @ dimitris κάνεις λάθος η ιστοσελίδα από την στιγμή που δόθηκε στην δημοσιότητα λειτουργούσε κανονικά τουλάχιστον εγώ δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα όσο για την προθεσμία λήγει αύριο 13 Οκτωβρίου.

  5. Ο/Η Γιώτα λέει:

    Πιστεύετε ότι η διαδικασία θα είναι πραγματικά αξιοκρατική; Φαντάζομαι θα υποβληθούν χιλιάδες αιτήσεις ανθρώπων με πτυχία και μεταπτυχιακά. Πώς θα γίνει κατά τη γνώμη σας το αρχικό ξεκαθάρισμα τουλάχιστον; Με ποιά κριτήρια ανάμεσα σε χιλιάδες ομοειδείς περιπτώσεις; Το ελπίζω πάρα πολύ να γίνει αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό. Πραγματικά το ελπίζω πάντως.

  6. Ο/Η olastinfora λέει:

    ΚΑΛΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ
    Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΛΗΓΕΙ ΣΤΙΣ 13 ΟΚΤ.2009 ΚΑΙ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΕΙΔΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΛΑΒΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ , ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
    ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΟΥΝ. ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΝΑ ΛΗΞΕΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ !

  7. Ο/Η Enet Διάλογοι λέει:

    Online ανοικτή υποβολή αιτήσεων για πλήρωση θέσεων γραμματέων σε υπουργεία & περιφέρειες…

    Link Άρθρου: 

    Στέφανος Ν. Παπανώτας…

  8. ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ
    ΕΧΩ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ, ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΝΕΜΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ (Ο.Β.Ι.) ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΣ, ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΚΛΟΠΗ ΕΓΙΝΕ, ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΥΧΩ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
    ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗΣ ΜΟΥ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ, ΠΡΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΑΥΤΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΑΡΜΟΔΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ, ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΠΡΟΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ, ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΥΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ, ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΚΟΙΝΟΤΚΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ.
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΧΩ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΗΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΜΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 15987/27.8.2009 ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΥ.
    Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΜΟΥ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΟ, ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ 4ην ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗΣ ΜΟΥ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ , ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΕΙ, ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
    ΕΙΧΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ , ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΜΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ, ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΑΚΟΜΗ ΔΕ ΕΙΧΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ κ. ΚΩΝ/ΝΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ. ΚΑΡΟΛΟ ΠΑΠΟΥΛΙΑ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΗΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΜΟΥ.
    ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΜΟΥ, ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΑΡΜΟΔΙΑ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
    ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ : ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΡΑΦΕΙΟ – ΑΘΗΝΑ 31/3/2009 , Α.Π. Κ 2657– ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ ΕΓΓΡΑΦΟ 20090324Κ2657. Pdf
    (ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ Τετάρτη, 1 Απρίλιος 2009, Από: «protocol@ggk.gr»)
    ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
    κ. ΚΩΣΤΗ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ
    ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΕΔΟΘΗΚΕ ΩΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ , ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΩΣ ΜΗ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΚΕΙ ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΟΠΕΙΑ ΤΟΥ Ο.Β.Ι., ΜΕ ΤΟ ΥΠ΄ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. 9809/1-06- 2009 ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ Γ.Γ.Ε.Τ. /ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ /ΤΜΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ,
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ Ή ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ,ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ (Ο.Β.Ι.) ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΦΕΛΟΣ.
    Με εκτίμηση
    Επιφανίδης Γ. Μιχαήλ
    ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Τ.Ε.
    E-mail: mepifanidis@yahoo.gr

  9. Ο/Η Dimitrios λέει:

    Θα σας πω κατι: εχω πτυχιο, 2 μαστερ και διδακτορικο στην εκπαιδευση και ενα ακομη μαστερ στις πολιτικες επιστημες.
    Μιλαω 5 γλωσσες σε αριστο επιπεδο και εχω δουλεψει σε διαφορες χωρες της Ευρωπης και ΗΠΑ.
    Τωρα δουλευω ως επικουρος καθηγητης στο εξωτερικο…. Εχω στειλει τα χαρτια μου, μονο και μονο για να αποδειξω σε ολους οσους ελπιζουν οτι οι προσληψεις θα γινουν αξιοκρατικα, οτι δεν θα με καλεσουν ουτε για συνεντευξη.

    Παρακαλω ολα τα αξιολογα ατομα με προσοντα να μην τρεφουν φρουδες ελπιδες… η ελληνικη πολιτικη σκηνη δεν αλλαζει ετσι ευκολα… ειναι κριμα να απογοητευονται οπως απογοητευομουν και εγω οταν ζουσα Ελλαδα.

Σχολιάστε

