και ο Βουλγαράκης εκτός ακολουθεί ο Δούκας;

Posted: 4 Σεπτεμβρίου 2009 by admin in ΝΔ, Πολιτική, εκλογές 2009
Ετικέτες: ,

Την απόφασή του να μην είναι υποψήφιος βουλευτής στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου γνωστοποίησε την Παρασκευή ο Γιώργος Βουλγαράκης.

Ο κύριος Βουλγαράκης έδωσε στη δημοσιότητα σχετική επιστολή του προς τον Κώστα Καραμανλή, στην οποία κάνει λόγο για «καννιβαλισμό» και «πολιτική ανθρωποφαγία».

Σημειώνει στην επιστολή του προς τον πρωθυπουργό ο κ. Βουλγαράκης:

«Θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση της παράταξης, αλλά όχι από τη θέση του υποψηφίου βουλευτή. Σε αυτές τις εκλογές δεν θα είμαι υποψήφιος, λέγοντας ένα μεγάλο ‘όχι’ στον κανιβαλισμό της πολιτικής ζωής, στην επιβράβευση του κυνισμού και της πολιτικής ανθρωποφαγίας.

Η απόφασή μου αυτή δεν συνιστά ούτε υποχώρηση, ούτε παραδοχή αδυναμίας. Η σχέση μου, άλλωστε, με τους συμπολίτες μου της Α’ Αθηνών είναι συνεχής, στέρεη και αδιατάρακτη. Υπαγορεύεται, ωστόσο, από την πεποίθησή μου ότι θα πρέπει να κριθώ με βάση τα πραγματικά γεγονότα και όχι με βάση τα ψεύδη των πολιτικών μου αντιπάλων. Αυτό όμως μπορεί να γίνει σε ουδέτερο πολιτικό χρόνο, προφανώς όχι τώρα και σε καμία περίπτωση σε βάρος της παράταξης.

Είμαι βέβαιος ότι ο χρόνος θα δικαιώσει την επιλογή μου και θα ανανεώσει τη σχέση εμπιστοσύνης που χρόνια τώρα έχω με τους Νεοδημοκράτες».

Πληροφορίες αναφέρουν, ωστόσο, ότι ο πρωθυπουργός είχε αποφασίσει να αποκλείσει από τα ψηφοδέλτια τον Γιώργο Βουλγαράκη, ενώ το ίδιο φέρεται αποφασισμένος να πράξει και για τα υπόλοιπα στελέχη που έχουν εμπλακεί στην υπόθεση του Βατοπαιδίου και σε άλλα σκάνδαλα.

Σχόλια
  1. Ο/Η Ταξιδιώτης λέει:

    Συγγνώμη, αλλά δε δείχνει και αυτό την αδυναμία του «καταλληλότερου» να επιβληθεί στο σκορπιοχώρι που λέγεται ΝΔ?
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ δεν τόλμησε να διαγράψει ή να αποκλείσει τους βατοπεδινούς από τις λίστες. Απλώς τον διευκολύνουν οι παραιτήσεις τους, δηλ. και πάλι οι άλλοι έδωσαν λύση, όχι ο ίδιος!

  2. Ο/Η Stefanos N. Papanotas λέει:

    Ο «καταλληλότερος» έχει εγκαταλείψει οποιαδήποτε ενασχόληση με το θέμα ο διαχειριστής είναι ο Σουφλίας αυτός είναι που θα καθορίσει και τις μετέπειτα διεργασίες που θα γίνουν για την ανάδειξη άλλου αρχηγού. Αυτό που δεν ξέρω είναι πόσο διαλυμένη θα είναι η ΝΔ και αν θα υπάρχει όπως την ξέρουμε σήμερα και μετά της εκλογές.

Σχολιάστε

