Βενιζέλος: Εάν υπάρχει όμως η Βουλή

Posted: 25 Ιουνίου 2008 by admin in Πολιτική
Ετικέτες: , ,

ο κος Βενιζέλος άφησε να εννοηθεί ότι μετά το καλοκαίρι μπορεί να διαλυθεί η παρούσα Βουλή

Σχόλια
  1. Ο/Η Barpageorge λέει:

    Ξέρει κάτι; Και ότι ξέρει το ξέρει από «μέσα» ή από «έξω»;

  2. Ο/Η trianta λέει:

    @barpa

    το ενδιαφέρον είναι ότι μίλαγε εκείνη την ώρα ως κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, οπότε είτε είχε βαρύνουσα (κομματική) σημασία το σχόλιο του, είτε εξέφρασε «παράτυπα» κάποια σκέψη του

    τείνω να πιστέψω το 2ο

  3. Ο/Η argos λέει:

    γιατί δεν είναι ήδη διαλυμένη;

  4. Ο/Η αταξίας λέει:

    «παράτυπα», «άτοπα», «άκαιρα», «άλογα» (και πράσινα μάλιστα). Όλα τάχει ο μπαξές που λέγεται Ευάγγελος Βενιζέλος, αλλιώς δεν εξηγείται ποιά ακριβώς είναι η στρατηγική του.

    Το πρωί βγαίνει στη ΝΕΤ και το «φυγή προς τα εμπρός», που είπε και ο ίδιος την Κυριακή στην «Ελευθεροτυπία», έγινε: «όχι άλμα στο κενό».

    Τονίζοντας ακόμα ότι οι κανείς «δεν ξέρει την αλήθεια για τα οικονομικά του ΠΑΣΟΚ», και ότι «το ΠΑΣΟΚ είναι η βάση του και η ιστορία του και οφείλει να πει όλη την αλήθεια για τη Ζίμενς». κ.λπ. κ.λπ.

    Προφανώς συμμετέχει σε άλλο κόμμα από το 1989 ο κ. Βενιζέλος και περιμένει τώρα να ενημερωθεί.

    Βέβαια η σπουδή του να δώσει τη συνέντευξη το πρωί και τα «καρφιά» στη Βουλή αργότερα, έρχονται μία ημέρα πριν δώσει ο Παπανδρέου τη συνέντευξη τύπου στο Ζάππειο. Προλέγοντας, ως προτάσεις του πράγματα που θα καταθέσει αύριο ο Γ.Α.Π.

    Βέβαια ο εκπρόσωπος τύπου του ΠΑΣΟΚ δεν παρέλειψε κι έδειξε την πρώτη «κίτρινη κάρτα» συστήνοντας παράλληλα «ψυχραιμία». Η «κάρτα» αφορά και τις… σημαίες του κ. Λοβέρδου.

    α.

  5. Ο Χαρούλης ο Καστανίδης δεν ήξερε ποια είναι η κυρία Δήμητρα Παπαχρήστου! Πρώτη φορά το άκουγε το όνομα από την Στάη! Ο παλαιοπασόκος ο Αυγερινός απλώς έβαζε λεφτά στο ταμείο και δεν ρωτούσε από που προέρχονται, και πολλοι αναρωτιούνται ΑΚΟΜΗ αν θα πρέπει να υπερισχύσει ο κομματικός πατριωτισμός ή η αλήθεια

    Βρε άμετε στο διάολο!

    Που επιμένετε να κρατάτε έναν λαό όμηρο στο όνομα της επιβίωσης της σφραγίδας «ΠΑΣΟΚ»

    ΚΩΘΩΝΙΑ!

  6. Ο/Η theodore λέει:

    «Βέβαια ο εκπρόσωπος τύπου του ΠΑΣΟΚ δεν παρέλειψε κι έδειξε την πρώτη “κίτρινη κάρτα” συστήνοντας παράλληλα “ψυχραιμία”. Η “κάρτα” αφορά και τις… σημαίες του κ. Λοβέρδου.»

    Μετά τις απειλές για αποκεφαλισμούς,ακρωτηριασμούς,κι άλλα δημοκρατικότατα,τώρα χρησιμοποιούμε και…ποδοσφαιρικούς όρους.
    Κίτρινη κάρτα μας ενημερώνει ο φίλος αταξίας ότι έβγαλε ο Παπακωνσταντίνου (για όσους δεν ξέρουν ή δεν θυμούνται πρόκειται για τον ανηψιό του μακαρίτη υπουργού της ΝΔ Μιχάλη Παπακωνσταντίνου).
    Δεν νομίζεις ότι είναι αρκετά φρέσκος στην παράταξη για να μοιράζει κάρτες;
    Η απλά είναι μύχιες επιθυμίες σου;

  7. Ο/Η αταξίας λέει:

    @ theodore

    Μύχιες; Καθόλου!

    Ο Εκπρόσωπος Τύπου ενός κόμματος, όπως και ο Κυβερνητικός, δεν μιλάνε εξ’ ονόματός τους. Εκείνη τη στιγμή μιλάνε ως ηγεσία. Αν και δεν τα πάω καλά με τα ποδοσφαιρικά, η «κίτρινη κάρτα» νομίζω ότι είναι ωραίος όρος να περιγράψει κάποιος την κατάσταση, την προειδοποίηση. Θα άλλαζε την ουσία αυτό;

    Γιατί η ουσία είναι αλλού, όπως φαντάζομαι, καταλαβαίνεις.

    Όπως επίσης απορώ, γιατί είναι δημοκρατικό να αμφισβητείς (όχι να τον κρίνεις απλά και μόνο) συνεχώς τον εκλεγμένο αρχηγό σου, να του βάζεις τρικλοποδιές όποτε σε συμφέρει και είναι αντιδημοκρατικό να εφαρμόζεις το καταστατικό που ενέκρινε ένα συνέδριο, δηλαδή δια αντιπροσώπων, όλο το ΠΑΣΟΚ.

    α.

  8. Ο/Η trianta λέει:

    «Δεν νομίζεις ότι είναι αρκετά φρέσκος στην παράταξη για να μοιράζει κάρτες;»

    1. ο Παπακωνσταντίνου μπορεί να είναι ανηψιός του μακαρίτη Μιχ.Παπακωνσταντίνου, αλλά είναι και γιος εκπληκτικής – για να μην πω θρυλικής- αριστερής, μέχρι και σήμερα, μητέρας

    2. ο εκπρόσωπος εκφράζει την επίσημη γραμμή, και όχι τις δικές του απόψεις … οι ποδοσφαιρικοί όροι είναι του άταξία, ο οποίος στην προκειμένη έγινε … ταραξίας των ιστολογηπέδων 🙂

  9. Ο/Η allos λέει:

    @theodore
    θα ηθελα να μάθω εσύ πόσο φρέσκος είσαι στην παράταξη. Και τι σχέση έχεις με αυτή. Βαρέθηκα να διαβάζω τις βλακείες λίγων, συγκεκριμένων ατόμων με ένα και μόνο προσανατολισμό και περιεχόμενο. Ενα απέραντο μίσος για τον ΓΑΠ, την ηγετική ομάδα του ΠΑΣΟΚ και τελικά το ίδιο το κόμμα.Η πέμπτη φάλαγγα στο κόμμα. Καμία δικαιολογία πια. Αρκετά.
    Μία ημέρα πριν τη συνέντευξη του προέδρου, όλως τυχαίως ο Βαγγέλης αποφασίζει να τοποθετηθεί και να θέσει θέμα ακόμη και αναφορικά με την κατάσταση του κόμματος. Γιατί και σε ποιόν αναφέρεται; Πως ερμηνεύεται άραγε από τους ορκισμένους οπαδούς του. Πως αντιδρά ένα σοβαρό κόμμα;

  10. Ο/Η papaioannou λέει:

    και ιδού εχθές ο ΓΑΠ και ζήτησε εκλογές μετά την εξεταστική…
    Και «σας τάπωσε» από ότι φαίνεται!
    καθώς αποδεικνύεται ότι ο Βενιζέλος μιλούσε εξ ονόματος του προέδρου.
    Εάν παίρνεται γραμμή λοιπόν τουλάχιστον να την παίρνεται καλά..
    Εάν απλά «υποψιάζεστε» την γραμμή να την κρατάτε για τον εκατό σας γιατί κάνετε ζημιά στο κίνημα μας
    Και το κάνετε καθώς διασπείρεται ψευδές είδηση υπόνοιες και υποψίες που βρίσκονται στο εγκέφαλο σας κατά βάση και αποδυκνείουν ..
    βλάβη.

  11. Ο/Η αταξίας λέει:

    @ papaioannou

    Ναι εξ΄ονόματός του μιλούσε. Αφού να φανταστείς πριν πει οτιδήποτε τον παίρνει τηλέφωνο και τον ρωτάει.

    Και κάτι που δεν ξέρεις:

    Μετά την ομιλία του στη Βουλή και την ατάκα περί εκλογές, έπιασε τον Ρουσόπουλο στο περιστύλιο και τον ρώτησε για το αν θα γίνουν. Η απάντηση του Ρουσό ήταν: «κάνε ήσυχος διακοπές».

    Προφανώς βέβαια δεν είδες ούτε το παραπάνω βίντεο, ούτε άκουσες τον Β.Β. στη Βουλή. Δεν ζήτησε ο άνθρωπος εκλογές. Είπε ποια είναι η αίσθησή του. Εξάλλου μόλις την προηγούμενη είχε πει στην εκπομπή της ΝΕΤ ότι βλέπει προσφυγή στις κάλπες μαζί με τις Ευρωεκλογές. Σενάριο που είναι και από τα πιθανότερα.

    Δεν τον παρακολουθείς τον Βαγγέλη. Κρίμα!

  12. Ο/Η trianta λέει:

    @παπα

    δεν καταλαβαίνω σε τι μας «τάπωσε»

  13. Ο/Η ο λελουδιος. λέει:

    αναδημοσιευση διαλογου με τον κ.παπαιωαννου. ο λελουδιος. // Ιούνιος 28, 2008 στο 12:02 μ.μ

    αγαπητε οικοδεσποτη.ομολογω οτι με εχει προβληματισει η ευκολια με την οποια απαξιωνεις τον ΓΑΠ.και αυτο δεν θα με πειραζε καθολου αν το εκανες επειδη διαφωνεις μαζι του πολιτικα.

    περισσοτερο, δειχνει να σ’ενδιαφερει η αποτελεσματικοτητα του, η αδυναμια του να εκφρασει σωστα ελληνικα,και η δεδομενη για σενα, ανεπαρκεια του να ειναι καταλληλοτερος πρωθυπουργος στα γκαλοπ.

    μην βιαστεις να με κρινεις επιπολαια.τις τελευταιες μερες μελετησα τα αρθρα σου,τα σχολια σου γενικα ολο το υλικο που εχεις ‘ανεβασει’.την μονη διαφορα που διακρινω στη βαση πολιτικης διαφωνιας που εχεις με τον ΓΑΠ,την εντοπιζω στην αδυναμια του,οπως λες να ετεροκαθορισει την προταση του πασοκ στον νεο παγκοσμιο καταμερισμο των δυναμεων.η’ μαλλον ουτε κι αυτο.

    τον κατηγορεις τον ΓΑΠ,οτι ισως κινειται αναγκαστικα με βαριδια,στα πλαισια της σοσιαλιστικης διεθνους και οχι με ευρω-ελληνικο σκεπτικισμο.(θεωρω οτι καταλαβαινεις οτι δεν ασχολουμαι με επιμερους θεματακια απλης καθημερινοτητας).

    γενικοτερα δε ,ασχολεισαι με τα καναλια, τα γκαλοπ,τους πρεντεντερηδες,τα λαμογια,το πετ-κοκ σκοτωνει,την ευρωπη και το νευροκοπι.προκρινεις σαφως την επιλογη βενιζελου,ως ικανου να κερδισει την δεξια.ως ΙΚΑΝΟΥ.μονο.θα ηθελα να κατευθυνεις το διαλογο στο κατα ποσο ειναι και ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ.

    αναγκαιος για το πασοκ.αναγκαιος για την κοινωνια.αναγκαιος για το λαο.καποτε ο λαος ειχε αναγκη το πασοκ.

    δεν ηταν μονο ο ανδρεας.το πασοκ ηταν κινημα λαου.πρωτοπορο.το μικρο βιβλιαρακι με τις αρχες τις 3ης σεπτεμβρη το ειχαμε στην κωλοτσεπη.το ‘συμβολαιο με το λαο’ κυκλοφορουσε χερι με χερι στη βιοτεχνια ,στο εργοστασιο,στο χωραφι,στο καφενειο.παντου.

    δεν ηταν μονο ο σημιτης.το πασοκ ηταν αναγκαιος μοχλος αναπτυξης.ΟΝΕ- εκσυγχρονισμος,διαφανεια,ευρωπροσανατολισμος.λαμογια το 85.λαμογια το 89.λαμογια επι σημιτη.τα λαμογια δεν καθοριζουν το πασοκ.ουτε εσυ και ‘γω θα απολογουμαστε γι’αυτα, ενιοτε και εσαει.δεν θελω εναν καταλληλοτερο αρχηγο του πασοκ που δεν θα κανει σαρδαμ,και που θα τα εχει καλα με τον καθε πρεντεντερη.ουτε ψαχνω για νεο αντρεα.και με συγχωρεις, χεστηκα για το αν θα εχουμε περισσοτερη ελλαδα η’ περισσοτερη ευρωπη στο τραπεζι μας.(LOL).

    ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΠΑΣΟΚ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟ.κανενας ηγετης δεν θα ειναι πια αναγκαιος.οχι ξανα.εκτος αν ξαναβγουν τιποτα τανκς και εχουμε αλλα.σημερα ο πολιτης δεν υποφερει απο την ακριβεια η’απο το ραλι του πετρελαιου.ουτε απο τις τραπεζες και τα επιτοκια.εχουμε περασει και χειροτερα.σημερα ο ελληνας πολιτης αναγκαζεται να ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΙ.ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΤΟΥ.σημερα ο ελληνας πολιτης δεν ασχολειται με την πολιτικη.ασχολειται με τα προαπαιτουμενα της.

    τις δεκαετιες των κινηματων δεν υπηρχαν προαπαιτουμενα αγνοτητας,καθαροτητας,και αλλα ηθικοπλαστικα.A PRIORI,ολοι ηταν καθαροι.και στο προσκηνιο η μαχη των ιδεων.οταν αποδειχτηκε οτι εκτος απο τους δεξιους κλεβουν και οι αριστεροι, αρχισαν ολα.σημερα ο ελληνας πολιτης ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ.

    παραδεχεται οτι εκλεψε την εφορια.οτι βολεψε τον κανακαρη του στο δημοσιο με το βυσμα του.παραδεχεται οτι εκτισε το αυθαιρετο του στα καμενα και μετα του ‘βαλε και ροδες για να το νομιμοποιησει.και μετα,φως ,νερο, τηλεφωνο,οικοπεδα με δοσεις.σημερα, ο ελληνας πολιτης,χαμηλωνει το κεφαλι.παραδεχεται οτι πηρε τις επιδοτησεις και τις εκανε αστακομακαροναδες*.παραδεχεται οτι μπηκε σε εννια τραπεζες και πηρε γαμαω-δανεια.παραδεχεται οτι το βλασταρι του, κακως μπηκε με 3(τγρια!) στο τει και τωρα πισω απο ενα δημοσιο γκισε παιρνει το γρηγοροσημο.

    ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ.και περνα αυτη την καταραμενη φαση της δικης του ντροπης.βλεπει τις ειδησεις των 8 σαν την νεμεσι.δεν εχει ακομη, ορεξη ο ελληνας να ‘φορεσει τ’ αρματα’.και κυριως, χρωστα ακομη στις τραπεζες.ξερεις πως ειναι να χρωστας?καθεσαι σπιτι και βλεπεις το μαλακα το λαζοπουλο για να αισθανεσαι οτι δεν εισαι ο μονος μακακας σ’αυτη τη χωρα.δυσκολευομαι λοιπον να σε παρακολουθησω.

    και σενα και αλλους σαν και σενα,και τους αλλους τους Γαπακηδες,φανατικοι ολοι σας,να εστιαζετε στο προσωπο του ηγετη-προπονητη.διατηρηστε την ψυχραιμια σας.καντε την κριτικη σας.διατηρηστε τις αμφιβολιες σας.μην παρατασσεστε σε δηθεν εσωκομματικα χαρακωματα.μην παιζεται επικινδυνα παιγνιδακια.προκρινετε την πολιτικη.οχι τα προσωπα.και βαλτε το καλα στο μυαλο σας, ανοητοι.

    δεν υπαρχει αλλο πασοκ μεταξυ του 25% και του 48% ,απο το πασοκ μεχρι του 25%.τι βλακειες ειναι αυτες?ελπιζω αγαπητε οικοδεσποτη, να σε ξαναβρω στους μπαχτσεδες 3 του σεπτεμβρη να γυρνας.μεχρι τοτε ΜΕΤΡΑ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΣΟΥ.καλη ανταμωση.

    *τα θαλλασινα του καταλογου ,ειναι κατεψυγμενα.

  14. Ο/Η trianta λέει:

    @λελούδιος

    μακροσκελές, αλλά πολύ καλό … σε ότι με αφορά προσωπικά, παρατάσσομαι με το «αναγκαίο» και όχι με το «ικανό»

  15. Ο/Η Stefanos N. Papanotas λέει:

    @ παπαιωάννου …!!! απογοήτευση

    @λελουδιος πολύ καλό φίλε μου συμφωνούμε

  16. Ο/Η 1drasi λέει:

    @λελούδιος

    Μερικά αρπακτικά συνηθίζουν να κουβαλούν τη λεία τους στο λημέρι. Εκεί όπου ίσως τη μοιραστούν με τα υπόλοιπα της αρπακτικά της «φυλής» αν αυτό θα τα βοηθήσει να αν΄βουν στην ιεραρχία της. Το κάνουν ΚΑΙ για επίδειξη. Για την είσπραξη της επιοκιμασίας της «φυλής» ή των εκλεκτών μελών της. Σέρνουν περήφανα το θύμα στη φωλιά να το δουν οι άλλοι κυνηγοί και να εισπράξουν το επιδοκιμαστικό γρύλισμα.

    Τέλος οι αναφορές στη άγρια ζωή…

    Όταν προσωπικά φτάνω σε αδιέξοδα ή σε διλημματα ζωής επιχειρώ να ανασύρω από τα βάθη της ψυχής και του νου πολλές φορές τα αρχέτυπα ερωτήματα.

    Μέσα από ένα δαίδαλο ερωτημάτων, φτάνω ξανά εκεί. Στην αρχή. Γιατί έγινε το ΠΑΣΟΚ; Τι εξυπηρέτησε; Γιατί να συνεχίσει να υπάρχει;
    Παρατηρώ τελευταία (πάνε σχεδόν δέκα μήνες πιά) απίθανους διαλόγους και αναλύσεις και ειρωνίες και υπερπατριωτικά κείμενα και «λογική κι ευαισθησία» και φωνές και κλάματα.
    Με μια επωδό: να σώσουμε το ΠΑΣΟΚ! Να ταξινομήσουμε τους ανθρώπους σε φιλοπασοκ και αντπασοκ. Μετά, τους αντιπασοκ σε σκευωρούς, δεξιούς κλπ κλπ και τους φιλοπασοκ σε σημιτικους, γαπικούς, βενιζελικούς κλπ κλπ

    Κι έχω την απορία: Γιατί;

    Γιατί πρέπει να σωθεί το πασοκ;

    Το πασοκ έγινε για να υπηρετήσει συγκεκριμένες ανάγκες της εποχής και του λαού.

    Αν δεν μπορεί και σήμερα να το κάνει, τότε γιατί να σωθεί;

    Γιατί οι πολιτικές μας επιλογές, η πολιτική μας στάση θα πρέπει να φιλτράρονται μέσα από την κομματική μας ένταξη ή ακόμα χειρότερα να καθορίζονται από αυτή; Γιατί τα όσα λέω να έχουν βαρύτητα ή να τη χάνουν ανάλογα με το αν ψηφίζω ή όχι πασοκ με το αν στηρίζω ή οχι γαπ κ.ο.κ.;

    Λελούδιε

    Σε πάρα πολλά συμφωνώ μαζί σου

    Σε άλλα τόσα όχι

    Το κακό είναι ότι κάποιοι προσπαθούν να μεταφέρουν την ηθική του ΚΚΕ και σε άλλους χώρους και να την κάνουν ηθική της κοινωνίας.

    Ξέρεις, αυτή που παρέχει ηθική αξιολόγηση σε πολιτικές έννοιες όπως «αντικομμουνιστής».

    Μπορεί να υπάρχουν χίλιοι λόγοι που το πασοκ θα πρέπει να ορθοποδήσει και να σταθεί και να σωθεί. (Για μένα προσωπικά δεν υπάρχει κανένας λόγος). Ανάμεσα σε αυτούς όμως δεν είναι ούτε η νοσταλγία της γεμάτης κωλότσεπης με συμβολαιογραφικές πράξεις, ούτε το καμάκι που έκανες στην Αγορίτσα στην αφισσοκόλληση. Το πασόκ δεν είναι μπορεί να σωθεί επειδή αποτελεί το πολιτικό viagra δέκα σραντα – πενηντάρηδων.

    Υ.Γ.

    Καλό το κείμενο

  17. Χίλια συγνώμη

    Το παραπάνω σχόλιο ειναι δικό μου

    Είχα συνδεθεί στο Blog των Πολιτων σε Δράση με το όνομα 1drasi κι έμεινε ξεχασμένο έτσι

  18. Ο/Η papaioannou λέει:

    Λελουδιε
    Διαφωνώ με το ότι τα πράγματα μπορούν σε αυτή την χωρά να πάνε με τον αυτόματο πιλότο κατά συνέπει αδιαφωνώ με αυτό που λες: ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΠΑΣΟΚ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟ. κανένας ηγέτης δεν θα είναι πια αναγκαίος.
    Ποτέ και πουθενά δεν εφαρμόσθηκε αυτό και είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας σου να δεις θετικά την ηγετική ανυπαρξία του ΓΑΠ που από ότι φαίνεται έχεις αποδεχτεί και προσπαθείς να εκλογικεύσεις.
    Η Ίστροι μας διδάσκει ότι η πορεία μια χωράς είναι ανάλογη του ηγέτη της και θυμήσου την πορεία της χώρας επί Ανδρέα και επί Σημίτη.

    Το ότι σήμερα υπάρχει διαφθορά είναι αποτέλεσμα ενός κατεστημένου που στήθηκε το 1974 και το 1981 και που αρνείται να φύγει. Πρόκειται για τις λεγόμενες συντηρητικές δυνάμεις που ανέδειξαν τον ΓΑΠ στην ηγεσία του Κινήματος το 2004 και τον Καραμανλή στην πρωθυπουργία. Ο στόχος ήταν και είναι να μην αλλάξει τίποτα.
    Το Γιώργο προχώρα και άλλαξε τα όλα ήταν πολύ επικίνδυνο και για αυτό ο Γιώργος κατ εξοχήν τότε προϊόν προστασίας του συστήματος δεν άλλαξε τίποτα.

    Τώρα για τον Βενιζέλο και το εάν είναι επαρκές το επιχείρημα ότι Νικά την δεξιά δεν έχω να πω τίποτα. Αν σου φαίνεται λίγο όμως…
    Θα σε παρακαλούσα να κοιτάξεις γύρω και να δεις ποιον ευνόησε η παράταση της εξουσίας του ΓΑΠ, πόσο ωφέλησε τον Λαό μας και την χωρά συνολικά…
    Ποιον ωφέλησε περισσότερο από όλους;
    Μηπως τον Καραμανλή και το σύστημα εξουσίας γύρω του;

    Ο Βενιζέλος φέρνει την αλλαγή.
    Δεν είναι το τέλειο σίγουρα αλλα είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση στο βαθμό που ένα προϊών της εγχώριας αττικής τάξης και παιδείας καταλαμβάνει ανώτατα αξιώματα
    Το έχουμε ανάγκη.

    Για τον απογαλακτισμό της κοινωνίας από το σύστημα που όπως είπα στήθηκε το 1974 και το 1981 πάνω σε δυο επίθετα και δυο οικογένειες. Για τον οριστικό Απογαλακτισμό του συστήματος από ξενοτραφείς και ξαναμάθεις που δεν έχει γίνει από την εποχή του Άθωνα παρα τις προσπάθειες που έγιναν την εποχή του Ελευθερίου Βενιζέλου και του Χαριλάου Τρικούπη

  19. Ο/Η Vogiatzoglou Stefanos λέει:

    @papaioannou ΠΡΙΝ απογαλακτιστεί η κοινωνία …ας απογαλακτιστεί ο Βενιζέλος ( που φέρνει την αλλαγή σε γάλα αγνώστου προέλευσης και παραγωγής ) κουβαλώντας τα συμφέροντα της οικογενειοκρατίας Μπακατσέλου

  20. Ο/Η vasilis λέει:

    @papaioannou
    Οι συντηρητικές δυνάμεις ανέδειξαν τον ΓΑΠ στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ! Αλλο και αυτό. Η συντηρητική διακυβέρνηση της χώρας την εποχή του λεγόμενου «εκσυγχρονισμού» ( νεοσυντηριτισμού. λέω εγώ) οδήγησαν στον απογαλακτισμό του κινήματος από τις δυνάμεις εκείνες που το οδήγησαν στην εξουσία αλλά και στην ιδιώτευση ενός μεγάλου αριθμού στελέχων που είχαν τη δυνατότητα να παρεμβαίνουν στην κοινωνία.Η λογική του ότι δεν μπορώ να ελέγξω το κόμμα άρα το καταργώ δημιούργησε ομάδες συμφερόντων αλλα και εφαρμογές πολιτικών που υποστήριζαν το βασικό πόλο στήριξης των Κυβερνήσεων Σημίτη.
    Δεν αντιλαμβάνομαι την ευκολία του επιχειρήματος «ο Βενιζέλος νικά τη δεξιά». Προφανώς και είσαι εκτός τόπου και χρόνου εκτός και αν θεωρείς ότι αρκεί ένα πρόσωπο- πολιτικά καμμένο- για να αλλάξει κοινωνικές ισορροπίες. Ο ΒΒ δεν κερδίζει το κόμμα του, θα κερδίσει εκλογές; Με ποιόν, με ποιούς; Με ποια πολιτική πρόταση;
    είναι κακό μια χωρίς προηγούμενο εμπάθεια απέναντι στον ΓΑΠ να σε οδηγεί μονίμως σε άλματα λογικής και σκέψης.
    Το πρόβλημα στο ΠΑΣΟΚ είναι η αδυναμία του να λειτουργήσει ενιαία, εξαιτίας της επιλογής κάποιων συγκεκριμένων και πολύ αργότερα εντασσόμενων στο κόμμα να το κρατήσουν έτσι ππροκειμένου να προετοιμάσουν την επόμενη λύση. Οχι στο ΠΑΣΟΚ αλλά στο σύστημα. Δύο επίθετα και δύο οικογένειες; Η μία προφανώς του Παπανδρέου! Αν το τσουβάλιασμα είναι η απόδειξη της έλλειψης επιχειρημάτων, λυπάμαι αλλά παρεκτρέπεσαι. Ολα δεκτά αλλά τα περί οικογενειοκρατίας στο ΠΑΣΟΚ εκτός από τον Καρατζαφέρη δεν περίμενα να τα διαβάσω και από εσένα. Τελικά νομίζω ότι η μοναδική υγιής λύση που θα απελευθερώσει δυνάμεις είναι όσοι υποστηρίζουν τέτοιες απόψεις να φύγουν από το ΠΑΣΟΚ και να αναζητήσουν ρόλους σε άλλους πολιτικούς χώρους που είτε υπάρχουν είτε θα δημιουργηθούν. Αγαπητέ μου δεν έχεις καμιά δουλειά σε αυτό το κόμμα.Καλό σου ταξίδι

  21. Ο/Η Μάρκος λέει:

    1. Ρε παιδια.ο γαπ ζητησε εκλογες στη συνεντευξη τυπου σαφως και ξεκαθαρα. Αρα προς τι ολη αυτη η συζητηση μπλα μπλα μπλα….μηπως εχετε -οσοι τουλαχιστον γαπικοι βλεπετε παντου υπονομευτες, συνωμοτες κλπ- σκεφτει, λεω μηπως, οτι ειχαν συννενοηθει οι δυο τους δηλ. Ο αρχηγος και ο κοινοβουλ. Εκπροσωπος??? ‘η μηπως εννοειτε οτι ο γαπ ζητησε εκλογες γιατι τον αναγκασε η ομιλια του βεν. Στη βουλη???
    2. Εδω και δυο εβδομαδες ο γαπικος τυπος (φελεκης -επενδυτης κλπ) βγηκε με πρωτοσελιδο «σε 74 ημερες (δηλ. 3 του σεπτεμβρη) νεο κομμα» . Μονο που το ιδρυει ο γαπ και οχι ο βενι! Και ο λοιπος τυπος μας ενημερωνει οτι το ονομα αυτου ειναι δημοκρατικο κομμα, και οι δημοσκοπησεις λενε 40% υπερ νεου κομματος. Αυτοι ειναι βενιζελικοι η γαπικοι»? Ερωτω συντροφοι και ιδιαιτερως τον στεφ και την παρεα του.
    3. Μηπως ολα γινονται για να διαλυσει ο γαπ το πασοκ? Να γινει πατροκτονος??? Σας θυμιζω οτι αυτα λεγονταν και γραφονταν το 2004. Δεν τα λεγαν βενιζελικοι τοτε, συντροφοι!!!

  22. Ο/Η Μάρκος λέει:

    Ρε vasilis και συ τιμητης, αποφασιζεις ποιος θα ειναι και ποιος οχι σ’αυτο το κομμα! Ποιο κομμα δηλαδη? Το πασοκ η το καινουργιο του γαπ? Η μηπως κανεις παρεα με το κοτζια που ξερει απο αυτα -διαγραφες, σπεκουλα κλπ.
    Και μια και αναφέρεσαι στην «επιλογή κάποιων συγκεκριμένων και πολύ αργότερα εντασσόμενων στο κόμμα» υποθέτω ότι και σύ μολις γεννήθηκες έγινες κατευθείαν μέλος του πασοκ, αλλιώς δεν εξηγέιται η παραπάνω φράση.
    Απορώ βέβαια πως ενώ τόσοι πασοκτζηδες (και σαρανταρηδες!!! Συνομηλικοι σου ) ειναι εξ’ αρχης κομματικα μελη πως το πασοκ δεν κερδισε αμεσως τις εκλογες! Αλλα τι λεω. Ηταν στους νεους πρωτοπορους του πασοκ ως δεκαχρονα παιδια, γιατι τοσο ηταν τοτε!
    Ρε σεις συνελθετε λιγο!

  23. Ο/Η papaioannou λέει:

    Στέφανε Βογιατζογλου.
    Η οικογένεια Μπακατσελου, Οικογένεια Καραμανλή, Οικογένεια Μητσοτάκη, Οικογένεια Παπαιωαννου, οικογένεια Παπανδρέου, οικογένεια Μπόμπολα, Οικογενεια Βογιατζογλου, οικογένεια Βενιζέλου Οικογένειες έχουμε όλοι. Κάνεις από ένα δεν φύτρωσε απλά σε ένα μπαξέ μια τυχαία μέρα…
    Την κουβαλάμε και αύριο ο καθένας από εμάς μπορεί να βρεθεί σε θέση εξουσίας.

    Η διάθεση όμως των οικογενειών μας ή -η πρόθεση- εάν θες να αναμιχθούν στα πολιτικά και στα επιχειρηματικά πράγματα της χώρας, να δημιουργήσουν εστίες διαφθοράς και συναλλαγής δεν μπαίνει σε δική γιατί μια τέτοια δική θα ήταν δική προθέσεων.
    Ούτε είναι αποδεκτό σε κανένα να διασπείρει τις υποψίες του ένα γύρω για τις προθέσεις υποτίθεται της οικογένειας κάποιων .
    Είναι δίκη προθέσεων.

    Βάλε τώρα σε μια πλάστιγγα τις οικογένειες Μητσοτάκη Παπανδρέου Καραμανλή και όλες τις άλλες ελληνικές οικογένειες από την άλλη, για να δούμε ποιες οικογένειες προσφέρουν στο τόπο και ποιες συμπεριφέρνονται ως Μπεηδες σε μια κληρονομική δημοκρατία με στοιχεία φεουδαρχίας.
    Θα σε ρωτήσω λοιπόν μικρέ μου τι δουλειά κάνουν οι οικογένειες Παπανδρέου- Μητσοτάκη-Καραμανλη πέρα από τον να βρίσκονται σε θέσεις εξουσίας εδώ και μισό αιώνα; Έχουν χτήματα, χωράφια, καλλιέργειες, εργοστάσια πλοία, επιχειρήσεις;
    Ή μήπως κατάφεραν να μας κυβερνούν και μάλιστα σε ένα πολίτευμα που άλλαξε από Βασιλευομένη δημοκρατία σε κοινοβουλευτική, ενώ στο ενδιάμεσο έθαψαν και 5 αρχιεπισκόπους, 4 πατριάρχες 2 βασιλείς, και είχαμε και χούντα.
    Αυτές τις οικογένειες τις είδαμε αναμεμιγμένες παντού και μέσα σε όλη την σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Αποστασία, Κωσκοτα, Σκάνδαλο Ζιμενς, ομόλογα Πακιστανοί καρτελ και αλλα ουκ εστιν αριθμος…
    Νισάφι ποια.
    Πρέπει να αλλάξουν τα κοζια

    Τέτοια συνέχεια και τέτοια αναπαραγωγή στην εξουσία συναντάτε σε σουλτανάτα, σε φεουδαρχίες,
    @ VAsislis
    To 2004 o Παπανδρεόυ πηρέ το κόμμα δια βοης με την σύμφωνη γνώμη όλων των εκδοτών. Το 1996 (νομίζω) ο καραμανλης πηρέ το κόμμα δια βοής με την σύμφωνη γνώμη ή ανοχή όλων των εκδοτών.
    Από το 1974 οι Τσοβόλας Έβερτ Στεφανοπουλος, Μανος, Σαμαράς Κωσταντοπουλος, Σουφλιάς, Ανδριανοπουλος, Αβερωφ, Ραλης, Φλωράκης, Κύρκος, Αβραμοπουλος,
    Προσπάθησαν (με τα καλά και με στραβά τους) να σπάσουν την οικογενειοκρατία και μάντεψε τι έγινε…
    ΑΠΟΤΥΧΑΝ
    Όλοι του ήταν προϊόντα της εγχώριας αστικής τάξης και παιδείας.
    Είναι τυχαίο;
    Δικαιούμαι να τους αποκαλώ συντηρητικές δυνάμεις αυτού του τόπου.
    Και προφανώς δεν έχεις αντιληφθεί το μέγεθος του παιχνιδιού που παίζεις όταν αποκαλείς τον ΒΒ πολιτικά καμένο και πόσο καλές υπηρεσίες προσφέρεις στις συντηρητικές δυνάμεις.
    Η αδυναμία του ΠΑΣΟΚ εγγυτε στην αποσταση που έχει σήμερα από τις Βασικές αρχές του
    Δημιουργήθηκε για να υπηρετήσει τον λαό και την χώρα και σήμερα υπηρετεί τον ΓΑΠ και την οικογένεια Παπανδρέου. Αν ο Ανδρέας ήθελε τον ΓΑΠ στην ηγεσία του κινήματος θα μας το είχε πει καθαρά. Αλλά δεν είπε τίποτα.
    Αυτή η απόσταση από τις Βασικές αρχές του κινήματος από ότι ακούω πρόκειται να αλλάξει με νέα διακύρηξη.
    Θα ξεκινά κάπως έτσι: Το ΠΑΣΟΚ επανιδρύεται για να υπηρετήσει τον ΓΑΠ ισοβίως. Στόχος του κινήματος είναι να γίνει ο ΓΑΠ πρωθυπουργός και να έχει η χώρα και ο λαός την τιμή να υπηρετηθεί από αυτόν…

  24. Ο/Η kinezos λέει:

    @Μάρκος
    Οταν κάποιοι ασχολούταν με το ΠΑΣΟΚ προφανώς εσύ άκουγες «στρουμφάκια». Και δυστυχώς ακόμα τα ακούς. Κομματικά ένσημα δεν χρειάζεται να καταθέσει κανείς. Οι απόψεις κρίνονται και θα κρίνονται. Και όταν με τόση αφέλεια μεταφέρεις απόψεις που γράφονται σε διάφορες φυλλάδες καιπάνω σε αυτές προσπαθείς να κάνεις κριτική, το μόνο που κατορθώνεις είναι να συμμετέχεις και εσύ στον παραμορφωτικό φακό που δημιουργούνε όσοι καμία σχέση δεν ειχαν με το ΠΑΣΟΚ και προέκυψαν ως ώριμα φρούτα της εκσυγχρονιστικής περιόδου. Αλήθεια ξεχνάς ότι ο μοναδικός που επιχείρησε να διαλύσει το ΠΑΣΟΚ και το πέτυχε και οργανωτικά και πολιτικά έχει ονοματεπώνυμο; Αλήθεια δεν τον λένε Κώστα Σημίτη; Ολα τα άλλα είναι οι ονειρώξεις όσων δεν αντιλαμβάνονται ότι υπάρχει εκλεγμένη ηγεσία, αποφάσεις συνεδρίου και ότι η κριτική δεν μπορεί να γίνεται στο όνομα μιας προσωπικής απολίτικης αντιπάθειας.Η Πέμπτη φάλλαγα του ΠΑΣΟΚ κέρδισε έναν ακόμη.
    Σε ότι αφορά το σχόλιο περί νέων πρωτοπόρων, αγαπητέ μου πεμπτοφαλλαγγίτη, δύο παρατηρήσεις:
    Πρώτα απ’ όλα κάποιοι 40άρηδες οργάνωσαν την ΠΑΜΚ στα σχολικά τους χρόνια, ανέδειξαν την ΠΑΣΠ σε πρώτη δύναμη στα Παν/μια, συμμετείχαν στη νικηφόρα πορεία του ΠΑΣΟΚ και πάλεψαν και τον παλαιοκομματισμό και τη νεοσυντηρητική λογική που υπηρέτησαν πολλοί από τους σημερινούς «τιμητές» διαδικασιών και προσωπικών πολιτικών.
    Κατά δεύτερο όσο η κρίση θα μεγαλώνει πάντα θα απελευθερώνονται πολιτικές δυνάμεις. Και σε αυτές τις περιπτώσεις τα κομματικά «παιδιά» του σωλήνα, των μηχανισμών και του προσωπικου βολέματος θα αδυνατούν να κατανοήσουν το τι συμβαίνει. Αν σήμερα μιλάς για κόμμα του ΓΑΠ προφανέστατα δεν θέλεις να αντιληφθείς ότι υπάρχει ΠΑΣΟΚ με ΕΚΛΕΓΜΕΝΟ ΠΡΟΕΔΡΟ, ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ και διαδικασίες.

  25. Ο/Η kinezos λέει:

    @papaioannou
    Βρε αδελφέ τι υπερβάσεις λογικής είναι αυτές;
    Δια βοής πήρε το κόμμα ο Παπανδρέου το 2004; Και το 2007;
    Που τα βρήκες πάλι αυτά;
    Το ΠΑΣΟΚ υπηρετεί τον ΓΑΠ και την οικογένεια Παπανδρέου;
    Δεν νομίζω να σου μένει τίποτα άλλο από την έντιμη αποχώρησή σου.
    Η ζέστη εχει τα πρώτα αποτέλεσματά της.
    Ελεος!!!

  26. Ο/Η ο λελουδιος. λέει:

    @trianta λιγομιλητος.αν συμφωνεις ,ανεδειξε το.

    @παντελης αφου ανασυρεις τα αρχετυπα ερωτηματα,παρε και τις αποφασεις σου.μην το ‘παιζεις’ ομως αρχιεπισκοπος εν μεταπτυχιακη μελετη.τα ηξερες ολα.και απλα δεν σου βγηκε.

    @vasilis συμφωνω σ’ολα.εκτος του οτι ορισμενες συντηρητικες δυναμεις,αυτο που αποκαλω ‘βαθυ’ πασοκ,στηριξαν τον ΓΑΠ.κατι θυρωροι επι ανδρεα,κατι δημοσιοι υπαλληλοι της χαριλαου τρικουπη,η αριστερη πρωτοβουλια(LOL), ο φιλιππας,ο ναθαναηλ ο γειτονας κλπ..αλλα αυτοι θα μου πεις παντα υπηρχαν και θα υπαρχουν.

    @παπαιωαννου δεν ειμαι μεμψιμοιρος, ουτε το βοηθα παναγια με εκφραζει.αλλα εκει που παω να συμφωνησω μαζι σου περι οικογενειοκρατιας μου το χαλας.γραφεις..» η ιστορια μας διδασκει οτι η πορεια μιας χωρας ειναι αναλογη του ηγετη της και θυμισου την πορεια της χωρας επι ανδρεα και σημιτη».Πως τους ταιριαζεις ολους αυτους τους ακροβατισμους μονο ο θεος σου το ξερει.Το κατεστημενο σε μια χωρα οταν αρνειται να φυγει, καλα κανει.Το κατεστημενο το ανατρεπουν οι λαοι με αναγκαια και οχι ικανα κομματα-προτασεις εξουσιας.Και φυσικα τη δεξια πολιτικη θελω να ανατρεψω.Και οχι τη δεξια του Κυριου.Και βεβαια με τρομαζει ενα προιον της εγχωριας αττικης (ή αστικης;) ταξης και παιδειας οπως λες για το βενιζελο.Μπρρ-σιγα μη βαλουμε το γαμπρο της ευτυχιας να φυλαει τα προβατα της εγχωριας αστικης ταξης.Αμα ειναι ικανος ιδου η ροδος….ΑΑ και κυριως με τρομαζουν τα κοζια.Αμα ξερεις μπουρλοτο (παιχνιδι με τραπουλα ειναι..) θα ξερεις οτι αγορα καλη ειναι η αγορα που «βγαινει».Και δεν ειναι απαραιτητα τα κοζια γι’ αυτο.
    Υ.Γ. Καταλαβαινεις ομως οτι οι αποψεις σου καμμια φορα ειναι πιο χρησιμες απο καποιες αρλουμπες και τσιριδες.

    @παπανωτας αγαπητε οικοδεσποτη.Ελπιζω να ημουν εντος των ηθικων οριων του μπλοκ.Καλημερα σας.

  27. Ο/Η papaioannou λέει:

    @kinezos
    Το 2004 ο Παπανδρέου πήρε το κόμμα δια βοής.
    Έλλειψη αντιπάλου είχαμε εσωκομματική διαδικασία οπού το αποτέλεσμα ήταν επιβεβλημένο και υποστηριζόμενο από όλο. Επαναλαμβάνω Από όλο τον παραταξιακό τύπο
    Σήμερα αντίστοιχα πράγματα γίνονται στην Ζιμπαμπουε με τον Μουγκαμπε. Μονός του πάει και λέει ότι κερδίζει.

    Ο ΓΑΠ ήταν ανέτοιμος να αναλάβει το 2004 και ο ίδιος έχει πει ότι παρέλαβε ένα «σταυρό του μαρτυρίου» και ότι ήταν λάθος που πηρέ το κόμμα τότε.
    Το αποτέλεσμα του 2007 το σέβομαι.

    2. Από τις δημοσκοπήσεις αλλά και από τον τρόπο που πολιτεύεται ο ΓΑΠ έκανε τον κόμμα να φαίνεται αμιγώς παπανδρεικο. Διαγραφή Σιμητη, αόριστες απειλές διαγραφης κατά πάντων.

    Στα αποτελέσματα τον δημοσκοπήσεων το ποσοστό του ΠΑΣΟΚ πλησιάζει τα αποτελέσματα του ΓΑΠ περί καταλληλότητας.

    Αυτό σημαίνει ότι για την κοινωνία το ΠΑΣΟΚ, ταυτίστηκε πάρα πολύ με τον Παπανδρέου, χάνοντας το πλεονέκτημα της μεγάλης Δημοκρατικής παράταξης και την πολυσλεκτικοτητα του.

    Ακόμα και το κείμενο σου όμως αυτό μου λέει :
    «Αν δεν είσαι παπανδρεικος φύγε».

    Θες λοιπόν οι «ιδιαιτερότητες» του, θες η «διαφορετικότητα» του, θες η «άλλη» πολιτική προσέγγιση ,ότι και είναι, η κοινωνία δεν μπορεί να τον ακολουθήσει. Σε αυτές τις περιπτώσεις η μόνη επιλογή που έχεις είναι να Αλλάξεις..

    Είπε λοιπόν «άλλαξα αποφάσισα έμαθα»…και μετά απόκλεισε το μισό ΠΑΣΟΚ από τις ΚΟΕΣ και τις ΝΟΕΣ …γιατί ψηφίσαν Βενιζέλο, απαγόρευσε το ρεύμα και απειλεί με διαγραφη του πάντες ενω διεγραψε τον πρωην προθυπουργο του…
    Well …σοβαροτης μηδεν…

    Πλέον περιμένει ξανά την κοινωνία να τον ακουληθησει σαν να είναι ο μεγάλος τιμονιέρης… Δηλαδη δουλευομαστε εν ψυχρώ..

    Δεν γίνεται έτσι όμως..
    Ως πολιτικός έχεις υποχρέωση να πιάσεις τον παλμό της κοινωνίας και να ταυτιστείς μαζί του.
    Μετά να τον οδηγήσεις εκεί που θες .

    Η όλη πολιτική του όμως περιγράφεται «ως ρίχνω θέσεις στο τραπέζι και περιμένω τον λαό να της ασπαστεί» (για να χαρώ μετά εγώ.. )..

    Είναι πολιτική μάρκετινγκ που εφαρμόζεται στα μεγάλα καταστήματα και υποτίθεται ότι επιβάλει: να έχω λίγο από όλα, έτσι ο πελάτης να μπορεί να αγοράσει ότι θέλει εάν τύχει και μπει..

    Αλλά αυτό πολιτικά λέγεται «ασάφεια» και για αυτό η βάση ζήτησε στροφή αριστερά..

    Επιπλέον ακόμα και εάν ο λαός ως κοινή γνώμη ασπάζεται τις ιδέες σου ή τις ιδέες μου ή τις ιδέες κάποιου, ποτέ δεν θα πει ότι είναι δικές σου ή εάν είναι δεν θέλει να το ξέρει..

    Έγινε με τις θεσεις του ΠΑΣΟΚ για το ταμείο αλλυλεγυης των γενεών, για το σκοπιανό και αλλου.

    Η κοινωνία Θεωρεί αυτήν «την προσφορά σου στην χώρα» αυτονόητη υποχρέωση σου.

    Είναι δεδομένο ότι ποτέ δεν θα σου πει μπράβο για αυτά. ΘΑ σου πει όμως Μπραβο και θα σε στηρίξει για μια αξιόπιστη εναλλακτική λύση «έξω από κάτι»…
    που δεν είναι ακόμα σαφές.

    Το Γιώργο προχώρα άλλαξε τα όλα αυτό σήμαινε αλλά είπαμε δεν μπορεί… δεν μπορεί..

    Πάμε για άλλα. Καθώς περιμένουμε να περάσει η ώρα.

    @ο λελουδιος. Η Ιστορία θα γράψει ότι επί Σημίτη η χώρα μπήκε στην ΟΝΕ και η Κύπρος μπήκε στην ΕΕ. Ακόμα ότι έγινε το μεγαλύτερο μέρος της Εγνατίας οδού η γέφυρα Ρίου Αντίρριου, η ολυμπιάδα και ηρθαν στην χώρα κονδύλια από το Γ ΚΠΣ ενώ αποφασίστηκε από το Δ ΚΠΣ να δεσμευτούν για την χώρα 25 τρις
    Για τον Ανδρέα θα γράψει πολλά περισσότερα αλλά για τον ΓΑΠ πολύ λίγα..
    Ίσως και εάν δεν γίνει πρωθυπουργός η ιστορία θα τον αναφέρει ως υπουργό εξωτερικών του Σημίτη την εποχή που μπήκε η Κύπρος στην ΕΕ

    Φοβερό;;

  28. Ο/Η allos λέει:

    @papaioannou
    Βρε συ Παπαιωάννου πρέπει να κυκλοφορείς χωρίς καπέλο στον ήλιο. Αλλιώς δεν διακαιολογείται! Μουγκάμπε! Τι άλλο θα γράψεις! Απίστευτος! Δεν μου λέτε είναι μέλος του ΠΑΣΟΚ ο κύριος; Να τον χαιρόσαστε.Μας κάνει και τη χάρη να αποδέχεται το αποτέλεσμα του 2007;Μπράβο μεγάλε.Από ψυχιατρικής άποψης το κείμενο είναι ενδιαφέρον, από πολιτικής… άστο
    Ξεχνάς πολλά και ενδιαφέροντα για τη θητεία Σημίτη.Ξεχνάς τα Ιμια και τον Οτσαλάν, ξεχνάς το ευχαριστώ στους Αμερικανούς, τα stage και τις ελαστικές μορφές εργασίας, την ακρίβεια και την εξαφάνιση του λαικού εισοδήματος, τον Γιαννίτση και τόσα ακόμη που αν γράψουμε θα φάμε ώρες.
    Ασε που αν δεν ήταν ο «καταραμένος» ΓΑΠ ΥΠΕΞ ακόμα θα έμπαινε η Κύπρος στην ΕΕ. Η δεν το ξέρεις;Την άποψη Σημίτη δεν την διάβασες στηνπρόσφατη ομιλία του στο Λονδίνο;
    Περαστικά

  29. @ όλους

    Προ πάντων ενότης παίδες

    Ενότης απόψεων για το παρόν, το μέλλον, το παρελθόν

    Το όλον πασοκ να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού. Μη χέσω!

    Το πιστεύει κανείς;

    Διαλύστε το αν θέλετε να προσφέρετε κάτι σ’ αυτόν το τόπο! Σπάστε το απόστημα! Κλείστε το φέρετρο! Θάψτε το!

    @ λελούδιος

    Είδα ότι άνοιξες την καμπαρντίνα και στο μπλογκ του fanisx. http://fanisx.wordpress.com/2008/06/18/sam/#comment-256

  30. Ο/Η fanisx λέει:

    @Παντελή
    Στο ένα δευτερόλεπτο που κοίταξα, γιατί όπως καταλαβαίνεις μετά έστρεψα το βλέμα μου αλλού, διέκρινα έναν έντονο πριαπισμό. Ελπίζω να του βγεί σε καλό.

  31. @fanisx

    Ας του πει κάποιος ένα «Μπράβο!» του λελούδιου. Εδω και μέρες σέρνει από μπλόγκ σε μπλόγκ το κατόρθωμά του.

    Όσο για τον πριαπισμό, μάλλον θα πήρε πολύ ΠΑΣΟΚ. Γιατί, όπως είπα σε προηγούμενο σχόλιο, το πασοκ αποτελεί το πολιτικό viagra μερικών σαραντα – πενηντάρηδων.

  32. Ο/Η trianta λέει:

    @λελούδιος (και όλους)

    αυτές τις μέρες προλαβαίνω ίσα να σας διαβάζω 🙂

    θα επανέλθω δριμύτερος όμως

  33. Ο/Η ο λελουδιος. λέει:

    αγαπητε οικοδεσποτη.

    το πολυεπιπεδο της προσωπικοτητας μου,επιτρεπει το διαλογο ακομα και με ορους που ομως,ισως ,αντιβαινουν τις ηθικες αρχες του μπλοκ σου.παρ’ολο που παρενοχλουμαι σεξουαλικα,για να ‘λειτουργησω’ πρεπει να εχω την αδεια σου.η γαλλιδα τροφος μου βλεπεις,μου εμαθε πρωτα να πλενω τα χερια μου και μετα να τρωω.

  34. Ο/Η Stefanos N. Papanotas λέει:

    @ ALL

    καλό είναι να διατηρήσουμε ενα επίπεδο, στην συζήτηση, επίσεις δεν θα επιβάλλω σε κανέναν τον τρόπο που θα εκφράζεται, δεν θα λειτουργίσω λογοκριτικά, κατί το οποίο απεχθάνομαι.

  35. @ λελούδιος

    μπορείς να με βρίσεις στο δικό μου μπλογκ ή τηλεφωνικα, no problem

  36. Ο/Η trianta λέει:

    @παντελής

    αγγελίες ερωτικού περιεχομένου δεν επιτρέπονται σε αυτό το ιστολόγιο 😀

    (i am joking, μην τα πάρεις κρανίο)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s